Poniżej zamieściliśmy listę odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Szybkość wysyłki jest uzależniona od intensywności sprzedaży w danym okresie. Priorytet wysyłki mają bilety na imprezy, które odbędą się w bliskim terminie.Maksymalny czas dostawy biletów wynosi 14 dni. Jednocześnie prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wprowadzenie poprawnych danych do wysyłki biletów w trakcie dokonywania zamówienia, gdyż w przypadku podania niepełnych danych proces wysyłki może ulec wydłużeniu. Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłka została zrealizowana możliwie jak najszybciej.

Jeżeli jesteś przekonany, że podałeś w trakcie dokonywania rezerwacji prawidłowy adres e-mail sprawdź, czy potwierdzenie nie trafiło do innego folderu w Twojej skrzynce odbiorczej np. SPAM. Jeżeli go tam nie ma, być może nastąpiły problemy z uregulowaniem płatności. Możliwe, że dokonywałeś rezerwacji w godzinach, w których Twój bank nie księguje już transakcji (np. godziny nocne, weekendy, święta). W wymienionych przypadkach istnieje możliwość, iż środki nie zostały pobrane w regulaminowym czasie przeznaczonym na wniesienie opłaty. Wówczas prosimy o przesłanie na adres pomoc@topkoncert.pl potwierdzenia wykonania przelewu, po jego weryfikacji poinformujemy Cię o statusie Twojego zamówienia.
Jeżeli wybrałeś standardowy przelew musisz poczekać aż wpłacone środki zaksięgują się na naszym koncie. Parowanie wpłaty z rezerwacją odbywa się następnego dnia roboczego od jej dnia zaksięgowania w banku, prosimy więc o cierpliwość.

Jeżeli zdarzy się, że w trackie dokonywania rezerwacji podasz zły adres do wysyłki skontaktuj się z nami mailowo pod adresem pomoc@topkoncert.pl. W swojej wiadomości podaj koniecznie numer rezerwacji, którego dotyczyć będzie zmiana, adres mailowy z którego dokonałeś rezerwacji oraz poprawy adres korespondencyjny na który powinno zostać wysłane zamówienie. Jeżeli bilety nie zostały wysłane przed Twoim zgłoszeniem, zostaną wysłane na nowy, podany przez Ciebie mailowo adres

Prosimy o rozważne dokonywanie zakupów, ponieważ nie ma możliwości zwrotu zakupionych biletów.

W przypadku, kiedy wydarzenie na które kupiłeś bilet zostało odwołane lub przeniesione, możesz przenieść płatność na nową rezerwację lub otrzymać zwrot pieniędzy w odpowiednich przypadkach zgodnie z Regulaminem i warunkami sprzedaży dostępnymi na naszej stronie. Każdorazowo o wszelkich zmianach i możliwościach jakie masz w danej sytuacji będziesz informowany mailowo przez nasze Biuro Obsługi Klienta. W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy na adres pomoc@topkoncert.pl, w treści maila koniecznie prosimy podać numer swojej rezerwacji oraz adres e –mail z którego dokonałeś zakupu.

Przy zakupie biletów na niektóre z naszych wydarzeń obsługujemy jedynie płatności kartą oraz szybkie przelewy internetowe. Dodatkowo na 7 dni przed każdym wydarzeniem wyłączamy opcję przelewów standardowych ze względu na czas księgowania środków.

W takiej sytuacji należy wybrać opcję płatności kartą lub standardowym przelewem.

Najprawdopodobniej wcześniej wybrane miejsca są przez Ciebie zarezerwowane, ale nie ma już możliwości powrotu do płatności.Trafią one ponownie do sprzedaży w ciągu około 30 minut. Jeżeli bardzo zależy Ci na tych konkretnych miejscach musisz śledzić stronę i zaczekać aż wrócą one do sprzedaży. Opcjonalnie możesz rozpocząć proces rezerwacji od początku już teraz, wybierając inne miejsca zbliżone do tych wybranych początkowo.

W trakcie wypełniania przez Ciebie formularza, zakupu tych miejsc dokonała inna osoba. Niestety musisz wybrać i kupić bilety na inne miejsca.

O odwołanym lub przeniesionym na inny termin wydarzeniu zostaniesz poinformowany drogą mailową - postępuj zgodnie z instrukcją, która będzie zawarta w wiadomości.Jeżeli przysługuje Ci prawo do zwrotu środków otrzymasz maila z informacją o przekazaniu ich do zwrotu. Od tego momentu serwis eBilet.pl ma maksymalnie 14 dni na dokonanie autoryzacji tej płatności. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby Twoje środki zostały zwrócone jak najszybciej.

Z wyjątkiem wydarzeń przeznaczonych dla najmłodszych widzów, dzieci do 6. roku życia mogą bezpłatnie uczestniczyć w koncercie pod opieką rodzica lub opiekuna, który posiada ważny bilet. Jeśli jest to koncert z miejscami siedzącymi, dziecko musi zająć miejsce na kolanach opiekuna. Organizator ma prawo do weryfikacji wieku dziecka poprzez żądanie stosownych dokumentów. Pamiętaj o tym wybierając się na koncert.

Nie jesteśmy w stanie zagwarantować autentyczności zakupionego biletu. Może on być fałszywy i nie umożliwić wejścia na koncert. Sugerujemy dokonywanie zakupu biletów na nasze wydarzenia wyłącznie poprzez stronę internetową topkoncert.pl oraz za pośrednictwem platformy naszego partnera eBilet.pl

Prosimy o przybycie na teren koncertu z odpowiednim wyprzedzeniem. Godzina podana na bilecie jest godziną otwarcia bram a nie rozpoczęcia koncertu.